Seminari transnacional RASSIF

El programa RASSIF va organitzar, els dies 17 i 18 de juliol de 2025 a Tànger, un seminari transnacional que va reunir els seus socis i col·laboradors dels diferents territoris d’intervenció, especialment del Marroc i de Barcelona. Aquest esdeveniment va permetre reforçar les sinergies entre els actors compromesos amb la protecció dels infants en situació de mobilitat i en risc. El marc d’intercanvi proposat tenia com a objectiu compartir experiències, reptes i bones pràctiques observades sobre el terreny.

Les discussions es van centrar en les estratègies que cal implementar per garantir un accés efectiu als drets fonamentals dels infants en mobilitat, especialment a través de la posada en marxa de serveis adaptats, accessibles i sensibles a les seves necessitats específiques. Les persones participants també van destacar la importància de la cooperació transregional per a una resposta coherent i coordinada, tant en l’àmbit institucional com en el comunitari.

Junts, els socis del programa RASSIF reafirmem el nostre compromís de promoure el desplegament de polítiques públiques i de dispositius eficaços de protecció de la infància, així com de lluitar contra totes les formes de violència. Aquest seminari marca una etapa essencial en la dinàmica d’incidència col·lectiva impulsada pel programa.

Resumen en imágenes del seminario RASSIF – 17 de julio de 2025

Resumen en imágenes del seminario RASSIF – 18 de julio de 2025

Desplaça cap amunt